03
apr.
10

Un picior de plai

Încă o „evadare”, tot la Poiana Mărului. Nu pentru că se apropie sărbătoarea care ne prilejuiește cucernica căsăpire a mieilor și îmbuibarea cu drob, ci așa, ca un moment de reculegere în amintirea speranțelor care le-am avut.

Poiana Mărului - un picior de plai

Poiana Mărului - un picior de plai

Asta ar fi a doua fotografie decentă din Poiana Mărului. E de mers acolo… Sau la Holbav, la doar vreo 10 km. Unul dintre motivele pentru care peisajele din Holbav sunt și mai grozave, este lipsa stâlpilor de electricitate și telefonie. Pentru că în Holbav nu există electricitate.

Paștem fericiți…


2 Răspunsuri to “Un picior de plai”


  1. 6 aprilie 2010 la 10:00 am

    Imagini superbe, multumesc pentru bucuria pe care o poarta si pe care o dau mai departe.
    Chiar daca stiu ca frumusetea se afla in ochii privitorului 🙂

  2. 2 Micheline
    13 aprilie 2010 la 8:57 am

    Foarte, foarte, foarte frumoasa fotografie! Iti incanta sufletul.
    Este musai sa mai ajungi acolo si sa mai faci.


Lasă un comentariu


"All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing." (Edmund Burke)

Arhiva

Calendar însemnări

Statistici

  • 3.610 vizite

Copyright

Toate textele și imaginile din paginile acestui blog sunt creația mea. Permit reproducerea lor - parțială sau integrală - NUMAI cu condiția menționării sursei (acest blog) și cu link real către acest blog.
Sunt convins că aceste condiții NU vor fi respectate și le voi fi recunoscător celor care le vor încălca, pentru că îmi vor confirma opiniile despre rromânia.